21-10
HGC verwelkomt supermarkt-app Crisp als nieuwe sponsor
HGC heeft er een nieuwe sponsor bij: Crisp, de
supermarkt-app voor knettervers eten. De online super, die zich vooral richt op
jonge gezinnen met kinderen, levert in ieder geval de komende vier jaar een
bijdrage. Niet alleen financieel, maar ook met lekkere producten voor op en
naast het veld.
Tetske van Loon is marketing manager bij Crisp, en zelf
ook fervent hockeyer. Over de nieuwe samenwerking zegt Van Loon het volgende:
"Bij Crisp verheugen we ons erop om HGC te steunen. Niet alleen financieel maar
ook met het delen van de kennis wat goed eten is. Het is belangrijk om dat van
jongs af aan al mee te krijgen. In onze Crisp-app vind je met zorg en aandacht
gemaakte producten die je juist als sporter goed kunt gebruiken. Denk aan
Hollandse druiven, voedzame seizoengroenten uit Nederland en handige eiwitrepen
voor na de training.
Bij HGC kunnen wij een breed publiek bereiken van jong
tot oud. Daar sluit onze missie om beter eten bereikbaar te maken voor meer
mensen goed op aan.” Crisp biedt ontzettend lekkere producten, volop in het
seizoen en ook nog goed geprijsd. Dat krijgt Crisp voor elkaar door
rechtstreeks in te kopen bij honderden kleine makers, kwekers en
telers. Met de handige app haal je heel gemakkelijk je
boodschappen in huis. En wat je vóór 22.00 uur bestelt, wordt morgen in heel
Nederland bezorgd.